Regio: Parkstad

Aurelia Blom

Eigenaar

Verhoog je omzet met top klantbeleving.

Als dienstverlenende ondernemer sta je er misschien niet altijd bij stil, maar jouw klant maakt een volledige reis door jouw bedrijf: de klantreis of customer journey. Dit is de route die elke klant, cliënt of relatie aflegt, van eerste contact tot aankoop en daarbuiten.

Maar wist je dat jij zelf ook op deze reis bent? Het begrijpen en optimaliseren van de klantreis is cruciaal voor succes in elke branche. Of het nu gaat om een supermarkt, bioscoop, museum, theater of kledingwinkel – overal is de gastenreis aanwezig, ook in jouw onderneming.

Ik help je graag om deze reis vanuit het perspectief van jouw klant te bekijken en te verbeteren, zodat je niet alleen hun verwachtingen overtreft, maar ook langdurige klantloyaliteit opbouwt.

Online trainingen en live-sessies beschikbaar. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek!

Met 25-jaar aan horeca-ervaring wil ik zoveel mogelijk ondernemers helpen om de klantreis te optimaliseren. Dit doe ik door de klantreis te bestuderen, eventueel backoffice werkzaamheden over te nemen en waar nodig processen te versimpelen.

Als echt Limburgs ‘meadsje’ is gastvrijheid mij met de paplepel ingegoten. Al dansend ben ik mijn studiejaren op de MEAO en MHS doorgekomen. In de weekenden stond ik klaar voor de gasten in het hotel of de brasserie. Hier kwam ik er al snel achter dat waardering soms ver te zoeken was. Waardering naar de gast toe, maar ook andersom, waardering naar de medewerkers.

Begin 2020 viel het mij op dat de horecaondernemer het steeds drukker kreeg. Goed en kundig personeel was (en is nog steeds) bijna niet meer te vinden. Alle handelingen, alle taken komen op het bordje van de ondernemer neer. Daardoor wordt gastvrijheid op een laag pitje gezet. Terwijl er zoveel taken zijn die achter de schermen al uitbesteed kunnen worden en gastvrijheid juist een heel belangrijk aspect is om je bedrijf draaiende te houden.

Voor mij de reden om van mijn passie mijn werk te maken.