Regio: Midden-Limburg

Guido de Bruijn

Accountmanager

Bekende merken. Breed bereik.

Wij zijn Mediahuis Limburg, het toonaangevende mediabedrijf van Limburg. Met onze bekende en invloedrijke merken De Limburger, VIA, Limburgvac en Voilà voorzien we meer dan 700.000 mensen van nieuws en informatie. Dat doen we op een betrouwbare en onpartijdige manier. Ons geloof in onafhankelijke journalistiek is onvoorwaardelijk. Dat is voor ons het allerbelangrijkste. Met Limburg, over Limburg en vóór Limburg. Noem het onze missie.

Betrouwbaar, oog voor detail, zekerheid en duidelijkheid zijn drijfveren waar ik voor sta. Ik ben energiek en enthousiast.

Als Accountmanager Specials & Bijlagen bij Mediahuis Limburg heb ik een sterke focus op Glossy Magazine Voilà en zakelijk platform en magazine Ondernemen in Limburg. Graag voorzie ik bedrijven en organisaties van crossmediaal advies voor een mediacampagne op maat binnen het media-portfolio van Mediahuis Limburg: Dagblad de Limburger, VIA Weekkrant, Limburgvac, Voilà, Ondernemen in Limburg,  UitTipsLimburg en online via bijv. limburger.nl/Dumpert/de Telegraaf/Metro.