Elke hogere positie van een webpagina in de zoekresultaten, levert méér klikken op naar jouw website op. Hoe meer klikken je site krijgt, hoe hoger de kans dat je er een nieuwe klant bij krijgt. Je kunt die felbegeerde toppositie ook ‘kopen’. Heb je veel concurrentie dan kan dat kostbaar zijn. Hoe krijg je jouw website hoger in Google zónder adverteren? Dat doe je door middel van zoekmachineoptimalisatie (SEO)!
SEO (of search engine optimization) is het enige alternatief van SEA (zoekmachine-adverteren). Haal je met SEO topposities, dan blijven die van jou zónder dat je voor de kliks hoeft te betalen. Je moet dan wel met SEO bezig blijven: SEO is nooit ‘af’.
SEO en SEA zijn een vak. Of je nu SEO of SEA (of beide) inzet: de belofte die je in de zoekresultaten doet, moeten de webpagina’s waarmaken! Sterker nog: deze pagina’s moeten de bezoekers aan de hand meenemen op hun klantreis richting het doel: conversie. Maar… hoe doe je dat?
Naast zoekmachineoptimalisatie vraagt ook conversieoptimalisatie continu aandacht. Content- en social media marketing moeten strategisch ingezet worden om het maximale uit het marketingbudget te halen en ook dat zijn specialismen.
SEO en online marketing doe je er als ondernemer niet eventjes bij.
Laat je ontzorgen door ‘Joque’. Daarom: let’s meet!
Als mensen-mens ben ik nieuwsgierig naar jou als ondernemer en wat je met je bedrijf wilt bereiken. Als je mij als SEO specialist inhuurt wil ik een goed beeld hebben van jouw uitdagingen en doelstellingen. Daarom stel ik graag (en veel) vragen als: ‘Waar ervaar je zélf online mogelijkheden voor je bedrijf? Hoe ziet jouw meest ideale klant eruit? Welke uitdagingen heeft jouw klant? Waarmee kun jij hen als geen ander helpen? Waarom kiezen deze klanten voor jou? Welke effecten heeft online marketing nu al gegenereerd voor jouw bedrijf?
Jouw ervaringen zijn waardevolle input voor mij en zie het als een nulpunt van waaruit we samen vertrekken en gaan samenwerken.
>>Lees meer over de SEO specialist Limburg